ژانویه 17, 2022

ریشه های لکسوس – چه لکسوس طرفداران باید بدانید

[ad_1]

برای بسیاری از آن تاریخچه تویوتا موتور نگهداری نسبتا رویکرد سنتی نسبت به اصول کسب و کار با احتکار پول نقد و در حال گسترش به آرامی اما در طول دهه گذشته آن را تحت یک تحول فوق العاده ای. از-سهم بازار و درآمد محور انبوه تولید شد و ناب ميانگين سود-ساخت دستگاه بي پروا به ضربه بزنید به ما 30 میلیارد دلار جنگ قفسه سینه را بر جنرال موتورز و دیگر گوشه و کنار. اطراف شروع سال 2003 Toyota Motor jettisoned آن کم اما مداوم درآمد فلسفه در پیگیری پرشور از سود. در نظر بگیرید که در آن سود عملیاتی و حاشیه گل رز از صرف 2 درصد در سال 1993 به 8 درصد در سال 2003 (سپس بازگشت به 0.8 درصد در سال 2009). که درآمد مسیر نزدیک آینه بخت از لکسوس با نام تجاری در ایالات متحده

این تکتونیکی تغییر نسبت به حاشیه سود بالاتر وسایل نقلیه در تویوتا موتور قدمت در بخش های بزرگ به یک hush-hush جلسه هیئت مدیره در دفتر مرکزی این شرکت در ماه اوت سال 1983. در آن محرمانه جلسه تویوتا موتور را بالا برنج مورد بحث خودرو پروژه بسیار حساس آن موسوم با محاصره حرف F یا maru-efu (بعد شناخته شده داخلی به عنوان F1 برنامه – بدون ارتباط به فرمول یک مدار). که nom de guerre بود با سر اشاره کردن به آن را وضعیت به عنوان شرکت (F) و گل سرسبد شماره 1 خودرو. رئیس Eiji Toyoda یک سوال مطرح شده به اوت جمع مدیران ارشد و طراحان و مهندسان و متفکران استراتژیک – تویوتا موتور ستاد مشترک. “ما قادر به تولید یک ماشین لوکس برای مقابله با بهترین؟” به یک مرد مونتاژ ژنرال تویوتا موتور پرت و دور افتاده امپراتوری پاسخ صدا: بله – “‘بله’ پر از اعتقاد. و بیشتر: تویوتا باید در این چالش” به عنوان رسمی تویوتا تاریخچه آن را می گوید.

در واقع, اما نه همه فروخته شد و در آن از شروع. Shoichiro Toyoda از این شرکت بنیانگذار و جانشین Eiji به عنوان رئیس جمهور و رئیس حال برخی از سوء ظن اولیه. او می خواست به چوب با آنچه تویوتا موتور را بهترین – ساخت خودروهای ارزان قیمت برای everyman. اما Shoichiro مانند بسیاری از دیگران که ممکن است تا به حال سوء ظن اولیه, بعد, تغییر لحن خود را. “سوال قرار داده شده است به من که با همه تویوتا موفقیت در ایالات متحده بیش از 30 سال گذشته چرا ما صرف میلیاردها دلار سرمایه گذاری هزاران مرد-ساعت در تحقیقات و طرح های خلاق برای راه اندازی یک خط جدید از ظریف وسایل نقلیه ؟ شاید شما شنیده ام که من نه علاقه در limos ساخته شده توسط شخص دیگری” او به شوخی گفت: جمع نمایندگی آمریکا در مدت کوتاهی پس از اولین از اولین لکسوس. “از اینجا به بعد من دیگر نمی خواهد باید برای سوار شدن در وسایل نقلیه ساخته شده توسط کادیلاک یا لینکلن و یا مرسدس بنز است.” Eiji Toyoda بحث برانگیز تصمیم به حرکت مجلل در نهایت ضربه برنده تمام پولها.

نه تنها لکسوس سود آور ترین بخش از تویوتا موتور که صنعت خودرو تحلیلگران برآورد حساب برای نزدیک به یک چهارم از کل شرکت درآمد سالانه آن است که یکی از ژاپن بیشترین سود صادرات کالا. به عنوان ثروت نوشت: با پیش بینی 20 سال پیش: “داخل داستان چگونه لکسوس به وجود آمد سرشار از درس برای هر کسی که آرزوی به توسعه بازار محصولات است.”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *