ژانویه 27, 2021

شکسپیر معاصران و جانشینان در درام

به عنوان وجود دارد هیچ مقاله یا مجله در آن روز مردم جذب شدند به سمت تئاتر برای خوشحال بودن و آگاه است. شکسپیر و معاصران خود نوشت عمدتا با هدف لطفا به مخاطبان خود است. به عنوان یک نتیجه, قالب درام بود و در اوج. اما پس از شکسپیر وجود دارد کاهش تدریجی در درام.

دلایل کاهش درام پس از شکسپیر

شکسپیر جانشینان;

1. Catered به فاسد شدن سلیقه مخاطب

2. فاقد شکسپیر گسترده موسسه خیریه اخلاقی او بینش به زندگی

3. غفلت از این واقعیت ساده است که انسان در عمیق ترین طبیعت اخلاقی است و که تنها یک درام یا بازی می تواند برآورده کل طبیعت مرد با نشان دادن پیروزی اخلاقی قانون است.

پس از شکسپیر و یا مربوط بدوره سلطنت جیم dramatists

پس از شکسپیر و یا مربوط بدوره سلطنت جیم dramatists سعی کردم به دنبال الیزابت سنت است. در راه خود را, آنها به تصویب رسید روح رنسانس اما بیشتر یا کمتر آنها به دنبال سنکا. موضوع انتقام بود که بخشی از قرون وسطی بود دوباره تکرار شود.

هر چند شکسپیر شاغل موضوع انتقام او به آن چشمگیر است. از سوی دیگر پس از شکسپیر dramatists داد سیاسی لمسی به موضوع انتقام است. Beaumont و فلچر بیشتر انجام شود موضوع انتقام به بالاترین قله. آنها به تصویر کشیده شده سمت تاریک از زندگی انسان است. وبستر نشان داد خون و رعد و برق در تراژدی. همچنين به منظور بالا بردن غم انگیز عناصر مربوط بدوره سلطنت جیم dramatists معرفی فوق العاده طبیعی سازمان.

آن Ben Jonson که استثنا بود برای نشان دادن جنبه های مثبت طبیعت انسان است. او قصیده “بیا ترک منفور مرحله” در نهایت نشان داد حقیقت این است که آن را به اندازه کافی برای نشان دادن غیر اخلاقی و اعمال ناخالص در مرحله. به عنوان یک نتیجه در سال 1642 هر دو مجلس اصرار بر بسته شدن تئاتر برای غالب دروغ و بی اخلاقی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *