دسامبر 2, 2022

Austin Healey 100/4 BN2 ماشین ورزشی

[ad_1]

یک بررسی از آستین هیلی 100/4 BN2 ماشین ورزشی, پوشش, توسعه, ویژگی های مهم و اطلاعات فنی این اولین مدل در محدوده.

در این مقاله من را دلتنگ نگاه Austin Healey 100/4 BN2 یکی از یک گروه نخبه از خودروهای کلاسیک که تولید شده در طول دوره سال 1955 تا 1956.

در ماه اوت سال 1955 تولید Austin Healey 100/4 BN1 ورزشی ماشین شد و در نهایت به ارمغان آورد به 10,030 اتومبیل ساخته شده بود.

اگر چه تولید جانشین خود 100/4 BN2 آغاز شد که در همان ماه آن را به طور رسمی راه اندازی شد تا ارائه شده در لندن نشان می دهد موتور در اکتبر آن سال است.

مانند BN1 آن طراحی شده توسط 2.6 لیتری و 4 سیلندر در خط, دریچه سقفی موتور.

اما BN2 در حال حاضر برجسته:

  • سینه های بزرگ, طبل ترمز تمام دور

  • اصلی سه سرعت گیربکس با دنده اول مسدود شده بود در حال حاضر جایگزین با چهار واحد سرعت همراه با اوردرایو در بالا دو چرخ دنده

  • چرخ جلو قوس بودند که افزایش در اندازه های کوچک تا چه حد

  • های مختلف محور عقب

  • دو تن رنگ برای بدن پانل اختیاری شد

این اختیاری ترکیب رنگ های موجود: سفید و سیاه و سفید, رنو, سرخ و سیاه, هیلی آبی و سفید و سیاه و سفید و رنو قرمز فلوریدا سبز و سفید.

Austin Healey 100S

طراحی شده به طور خاص برای تجمع و مسیر مسابقه 100S ورزشی که در آن “S” با اشاره به سبرینگ تولید 132 اسب بخار در 4700 دور در دقیقه.

ظاهر می شود در سال 1955 ساخته شد و آلومینیوم و پانل های بدن.

در مجموع از 50 اتومبیل ساخته شده بودند همراه با بیشتر از پنج کار می کند اتومبیل که دست ساخته شده در وارویک کارخانه.

به جای آن از آهن سر 100S استفاده می شود ساخته شده از آلومینیوم.

برای به حداقل رساندن وزن وجود نداشت overdrive واحد هود و یا ضربه گیر کوچکتر پنجره مشبک استفاده شد و شیشه جلو اتومبیل ساخته شده از پلاستیک.

این اولین تولید خودرو شامل Dunlop دیسک ترمز در تمام طول.

در نتیجه این اقدامات بود که در وزن صرفه جویی در برخی از دو صد پوند است.

تقریبا تمام 100S بدن پانل های نقاشی شده بودند با دو تن مسابقه آمریکایی با رنگ سفید و آبی برگ توتون هندی اگر چه یک ماشین نقاشی شده بود تنها در سیاه و سفید.

100S رقابت در بسیاری از معروف مسابقه سالن مانند لو مانز سبرینگ و Mille Miglia.

آن را در واقع یک ماکت از آثار رانده شده توسط Stirling Moss, که در آن او به پایان رسید و در جایگاه سوم در سال 1954 سبرینگ دوازده ساعت مسابقه.

Austin Healey 100M

پس از 100S برجسته ترین و مطلوب در اوایل نوع BN2 بود uprated شده است 100M لومان ماشین ورزشی است.

ظاهر می شود در سال 1956 آن را ارائه کارایی بیشتر و انواع متمایز خارجی امکانات به دست آمده از تجربه به دست آمده در مسیر مسابقه.

100M مشخصات شامل:

  • کلاه سر گذاشتن موجود louvered منافذ با حفظ چرم بند

  • دو بزرگتر 1.75 اینچ H6 SU carburettors

  • سیم چرخ ها که به رنگ نقره ای

  • یک کم قابل تنظیم شیشه جلو اتومبیل است که می تواند خورده, تخت, ورزشی برای راننده

  • نسبت فشرده سازی از افزایش 7.5 8.1:1

  • یک بالابر بالا میل بادامک و فشرده سازی بالا پیستون

  • هوای سرد جعبه و لوله ی هوا به بهبود جریان هوا به carburettors

  • یک کم محدودیت مصرف منیفولد

  • اصلاح distriutor

  • سفت مستقل تعلیق جلو با استفاده از wishbones و فنر و ضد چرخش رول نوار

  • زنده محور عقب با فنر و ضد جنبش track bar

این تغییرات افزایش خروجی از 90 اسب بخار از BN2 به 110 اسب بخار با 154 فوت/پوند گشتاور.

برخی از 70 درصد از این ماشین های نقاشی شده بودند در دو تن سیستم از جمله دو تخصص منحصر به فرد – یک در رنگ های سفید و قرمز و سیاه و سفید و صورتی دومی استفاده می شود در یک صفحه نمایش ظرفیت در سال 1955 در لندن موتور نشان می دهد.

در مجموع وجود دارد 640 کارخانه ساخته شده 100M و تمام شد BN2 مدل از سال 1956.

به غیر از فشرده سازی بالا پیستون قطعات مورد استفاده برای ایجاد 100 متر شد در دسترس به عنوان یک لومان اصلاح کیت که می تواند جایگزین اجزای موجود در یک BN1 یا BN2 بنابراین افزایش خروجی به 100 اسب بخار است.

دونالد هیلی وارویک کارخانه به روز رسانی برخی از 519 اتومبیل های اضافی با لومان کیت پس از آنها تا به حال سمت چپ خط تولید.

پس از این کیت و هر گونه قطعات در دسترس بودند از BMC و سپس هر گونه تغییرات می تواند انجام شود توسط هر یک Austin فروشنده و یا مشتری خود را.

مجموع 100 ساخته شده است در هر دو Longbridge و وارویک بود 1,159.

تولید BN2 به پایان رسید و در ماه آگوست سال 1955 هنگامی که آن را جایگزین Austin Healey 100-6.

این علامت پایان Austin Healey 100/4 BN2

شاید این قدم زدن پایین خط حافظه ممکن است پاسخ داده اند و یا حداقل روشن یک سوال ممکن است:

که آستین هیلی ماشین ورزشی است خود را مورد علاقه?

اما باید این سوال هنوز پاسخ داده نشده و من بررسی خواهد شد در برخی از جزئیات در مقالات آینده در این وب سایت تمام طیف وسیعی از Austin Healey ماشین های ورزشی که در روزنامه های به یاد ماندنی دوران پوشا سال 1953 به سال 1972 است.

من امیدوارم که شما من در حسرت سفر “پایین ماشین ورزشی memory lane”.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *